HA NEM LÁTJA
Nem jelenik meg a tesztközvetítés. Mit kell letöltenem, hogy a böngészőmben nézhessem az ekonferencia videóit?
HA NEM HALLJA
Megjelenik a lejátszófelület, de nincs hang. Mit tehetek?
Kérjük, hogy ellenőrizze, be van-e kapcsolva a hangszórója.
Amennyiben be van kapcsolva a hangszóró, akkor ellenőrizze, hogy a megfelelő kimenetbe csatlakoztata-e a hangszóró kábelét. Ez általában zöld színű.
Ha a hangszóró a megfelelő kimeneti pontba van csatlakoztatva, akkor ellenőrizze, hogy a hangerőszabályozó a programban nagyon halk fokozatra állítva, esetleg némítva.
Amennyiben a hangerő nincs túl halkra vagy némára beállítva, akkor kérjük ellenőrizze, hogy a hangkártya meghajtó programja telepítve van-e és az megfelelően működik-e.
SEGÍTÜNK!
Ha a fentiekben nem találta meg segítségét, akkor kérjük, hogy 8 és 16 óra között hívja ügyfélszolgálatunkat: 1/202-2199/200 telefonszámon.
TECHNIKAI FELTÉTELEK ÖSSZEFOGLALÁSA
A távkonferenciához szükséges eszközök:
- Html 5 kompatibilis böngésző, amiből érdemes a legfrissebb verziót használni. Ilyen böngészők a Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera, Edge stb. (a felsorolásban a névre kattintva a kiválasztott böngésző letöltőoldalára jut).
- Csatlakoztatott hangszóró